Szolgáltatások

Értékesítési rendszer és folyamatok kialakítása
Értékesítési tanácsadás keretében zajlik egy adott cég értékesítési rendszerének és folyamatainak kialakítása. Első lépésben megnézzük, mely piacokon tevékenykedik, vagy mely piacokra szeretne bejutni a vállalkozás. Ezt követően az adott piacra, vagy piacokra kialakítjuk a sales stratégiát. Utána elkészítjük a sales tervet, majd a megvalósítást is megtervezzük (azaz mit is kell konkrétan csinálni ahhoz, hogy elérjük a sales tervben megfogalmazott számokat). Végül az értékesítési szervezetet (felelősségi körökkel), sales folyamatot (lépések, mely során egy potenciális ügyfélből valódi ügyfél lesz) és a sales kommunikációt (haszonérvelés felépítése) dolgozzuk ki.
Ajánlom azon cégeknek, ahol nincs kidolgozott,
dokumentált értékesítési rendszer és folyamatok, valamint új
terméket/szolgáltatást szeretnének piacra vinni, vagy új piacra/piacokra
szeretne bejutni.
Hideghívás és tárgyalástechnika oktatása
Tréning keretében zajlik a hideghívás és az értékesítési tárgyalástechnika oktatása. Az előbbinek a bejutás a célja (azaz elérni, hogy a számunkra releváns döntéshozóval tudjunk beszélni), míg az utóbbinál az eredményességi konverzió növelése (nagyobb arányban legyenek sikeresek a tárgyalásaink) a cél.
Ajánlom azon cégeknek, akik telefonon keresik meg az
ügyfeleiket, de nem elégedettek a konverzióval, vagy még nem telefonálnak, de
tervezik. A tárgyalástechnikai tréninget pedig minden olyan értékesítőnek (de
nemcsak nekik, hanem menedzsereknek is), akik ügyfelekkel tárgyalnak és azt
szeretnék eredményesebben tenni, nagyobb konverziót elérni.

Sales Management képzés
A képzés elméleti és gyakorlati részből áll. Az elméleti részben a sales vezető cégére szabva lefektetjük azokat alapokat, létrehozzuk azt a menedzsment tudástárat, melyekre a vezető támaszkodhat a mindennapi munkavégzése során. Ezt követően megnézzük, mindez hogyan néz ki a gyakorlatban. A képzés gyakorlati része coaching módszertan szerint zajlik.
Ajánlom tapasztalt sales vezetőknek, akik bővítenék
szakmai ismereteiket, illetve megismerkednének a sales coaching módszertannal. Erősen
ajánlom cégvezetőknek, akiknek (még) nincs dedikált sales vezetőjük, de van,
vagy fel akarnak venni értékesítőt a csapatukba. Nagyon erősen ajánlom olyan
sales vezetőnek, aki nemrég még értékesítő volt és eredményes vezetővé szeretne
válni.

Támogatás értékesítők kiválasztásában
Értékesítők toborzása, kiválasztása egy nehéz feladat, teli buktatókkal. A toborzási, kiválasztási folyamatban abban segítek ügyfeleimnek, hogy az általuk megfelelőnek ítélt jelölttel egy értékesítési tárgyalást modellezünk, melyben azt vizsgálom, hogy a jelölt jó értékesítő, vagy szimplán csak egy jó kommunikátor.
Ajánlom azon vezetőknek, akik szerint hasznos, ha egy
tapasztalt sales tanácsadó is megnézi az értékesítő jelöltjüket – ezzel
pénzt és időt megtakarítva –, mielőtt felveszik a cégükhöz.


Sales Coaching
A tréningeken megszerzett tudás éles helyzetekben való ellenőrzése, lekövetése coaching keretében zajlik. Ezen túl a sales menedzsment képzés jelentős részének is coaching a formája.
Ajánlom a korábban hideghívás vagy tárgyalástechnikai
tréningen részt vettek számára, mivel azt nézzük meg, a tréningen tanultak
mennyire épültek be az értékesítők mindennapi munkájába.

Sales Mentoring
Sales Mentoring-ot első sorban azon ügyfeleim veszik igénybe, akiknek már van kidolgozott értékesítési rendszere és folyamatai. A mentoring egy folyamatos együttműködés, melyben közösen azon dolgozunk, hogy a sales stratégiában és az értékesítési tervben leírtak megvalósuljanak, valamint a folyamatban lévő ügyekkel foglalkozunk annak érdekében, hogy azok minél nagyobb aránya záruljon sikeres üzletkötéssel.
Ajánlom azon vezetőknek, akiknek segítséget jelent egy
tapasztalt sales szakember támogató stratégiai és operatív munkája.

Cégre szabott időgazdálkodás fejlesztés
Az eredményes munkának alapfeltétele a hatékony időgazdálkodás. Nagyon nem mindegy, hogy értékesítőink mivel töltik munkaidejüket. Első lépésben megvizsgáljuk a kollégák munkafolyamatait, azonosítjuk a problémákat, időrablókat. Ezt követően a felmerült problémákra időgazdálkodási megoldásokat nézünk egy tréning keretében, melyeket a munkatársak be tudnak építeni mindennapi munkájukba. Majd harmadik lépésben megvizsgáljuk, a tanult megoldásokat mennyire sikerült adaptálni, és mennyivel lett hatékonyabb így a munkavégzés.
Ajánlom minden olyan vezetőnek, aki azt szeretné, hogy
munkatársai nemcsak hatékonyabban és eredményesebben dolgozzanak, hanem közben
közérzetük is javuljon.
Amennyiben a fenti szolgáltatások felkeltették érdeklődését, kérem, keressen a következő elérhetőségeimen!